Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
Ik ben Jelmer Assink en dit is mijn Portfolio Online CV

Jelmer Assink

Brand / Identity Designer

Geboren op : 19 April 1992

Werk : Freelancer

Email : info@jelmerassink.nl

Tel. : +31 (0) 6 52 22 73 80

Is een brand identity designer uit Hierden.

“Ik heb een passie voor het ontwerpen van logo’s, huisstijlen, fotografie, video en sport.

Ik streef ernaar om de identiteit van een organisatie te vertalen naar uiteenlopende communicatie middelen en strategieën”

Creatief  |  Leergierig  |  Sociaal  |  Kritisch  |  Ordelijk  |  Ruimdenkend  |  Resultaatgericht  |  Nauwkeurig

Behaalde diploma’s

Google Ads Certifications
2018 - heden

Google Ads Video - Google Ads Mobile - Google Ads Search - Google Ads Display - Google Shopping Ads

Communicatie en Multimedia Design - hbo
2012 - 2017

Tijdens mijn bachelor heb ik mij voornamelijk gericht op multimediale reclame en het vertalen van de kernwaarden van een organisatie naar een geheel dat aansluit op de daarvoor bestemde doelgroep.

Multimedia Design & Developmunt - mbo
2008 - 2012

Tijdens deze opleiding lag de focus op het leren beheersen van verschillende pakketten, toepassen van processen en opdoen van de benodigde achtergrondinformatie. Tijdens de diverse stages heb ik een goed beeld gekregen van het bedrijfsleven.

Werk ervaring

Online Marketeer - OOSEOO
2018 - 2019

SEO en SEA specialist. Hierbij houd ik mij bezig met het beheren en activeren van diverse Google Ads campagnes. Dit door via Analytics resultaten te volgen, online mogelijkheden te achterhalen en het geven van persoonlijk marketing advies.

Zelfstandig - Branding / Fotografie
2017 - heden

Voor startende of lopende ondernemingen realiseer ik diverse branding en communicatie middelen. Variërend van complete huisstijlen tot vernieuwing van het huidige merk. De afgelopen winterspelen heb ik de productfotografie van de Nederlandse olympische winterkleding van Fila voor TeamNL mogen doen.

Afstuderen - NHL
2017 - 2017

Oprichten van een sportkledingmerk, ondersteund door onderzoek naar de behoeftes en gedragsbeïnvloeding van de doelgroep. Resulterend in een model voor de onderneming om te bepalen welke middelen nodig zijn om zich te onderscheiden van de concurrentie en hoe deze ingezet dienen te worden.

ID
Identity Design

De verzameling van alle elementen die een organisatie gebruikt voor de communicatie met de consument.

SEO
Marketing Strategy

Het analyseren van diverse online mogelijkheden / verbeterpunten en het geven van persoonlijk marketing advies.

DSLR
Photography

(Product) Fotografie en foto bewerking. Uiteenlopend van meubel fotografie, cake smash shoots tot digital art.

Brede allround beheersing van:

Adobe CC en Online Marketing

Om organisaties zo goed mogelijk te kunnen faciliteren bij het inspelen op de wensen en behoeftes van hun doelgroepen, vind ik het belangrijk om te blijven leren en om mijzelf uit te blijven dagen.

Door consequent nieuwe technieken toe te passen, kan blijvend ingespeeld worden op de laatste trends en ontwikkelingen. Organisaties worden zo in staat gesteld tijdloze communicatiemiddelen te realiseren, die aansluiten bij de communicatie wensen van hun doelgroep.

Photoshop 0
Illustrator 0
InDesign 0
After Effects 0
Lightroom 0
Google Analytics 0
SEO 0
SEA 0

Mijn Ambities

Ik vind het belangrijk om mijzelf te blijven ontwikkelen en uitgedaagd te worden. Om dit te realiseren ben ik continu op zoek naar omgevingen binnen het vlak van digitale dienstverlening, waar dit gestimuleerd wordt. Mijn voorkeur gaat uit naar organisaties die zich bezighouden met (data) analyse van de dienstverlening, het op basis daarvan ontwikkelen van nieuwe concepten en de daadwerkelijke implementatie hiervan.

Data Analyse

Gezamenlijk meetbare doelen stellen en realiseren. Hierbij kansen achterhalen en nauwlettend ingezette campagnes volgen en analyseren.

Concept Ontwikkeling

De USP's van een organisatie gebruiken in een strategie om het gewenste beeld naar de doelgroep te creëren. Onderscheid ten opzichte van de concurrentie is hierbij een belangrijk criterium.

Implementatie

De kernwaarden en het gevormde sfeerbeeld van een organisatie omzetten tot diverse communicatie middelen.

PORTFOLIO

Een aantal voorbeelden van de verschillende genres waarin ik actief ben.

Contact

Ik vind het belangrijk dat de kernwaarden van een organisatie centraal blijven bij het vormen van een visuele identiteit. Voordat ik een samenwerking aan ga wil ik dan ook graag eerst persoonlijk contact hebben, om zo meer over jou en jouw merk te weten te komen

Benieuwd wat ik voor jouw onderneming kan betekenen? Of wil je graag nog wat meer over mij te weten komen? Neem dan gerust contact met mij op, dan kijken wij samen hoe we elkaar verder op weg kunnen helpen en wat de best aansluitende mogelijkheden daarvoor zijn.

Ergens in NL

+31 (0) 6 52 22 73 80



Jelmer Assink

Let’s stay in touch

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.